16. 5. 2008

Pasie baca, pasie ovce

Pasie baca, pasie ovce na zelenej luke. A zrazu co to ?
Po ceste prichadza BMW a za nim oblak prachu. Za volantom mlady muz v obleku od Broniho, v topankach od Gucciho, kravata D+G a na ociach tmave okuliare Ray Ban.
Stlacenim tlacitka stiahne okno a hovori:
"Hej baca, ked ti poviem, kolko mas vo svojom stade ovci, das mi jednu?"
Baca sa pomaly pozrie na uspesneho mladeho muza a hovori:
"Ale hej, preco nie?"
Uspesny mlady muz zaparkuje svoje BMW, vytiahne notebook Dell, pripoji ho k svojmu mobilu znacky Nokia. Pomocou GPS urci svoju polohu. Potom sa pripoji na satelit NASA, kde zada svoje suradnice a vyziada si zaobstaranie suboru fotografii s vysokym rozlisenim. Potom pomocou Adobe Photoshop otvori zaobstarane digitalne obrazky a exportuje ich do spracovatelskeho strediska svojej firmy. Behom par sekund dostane na svoje PDA iPAQ znacky HP spravu, ze obrazky su spracovane a ulozene v databaze SQL. Prepoji databazu s Excelom, kde ma stovky zlozitych vzorcov a uploaduje vsetky data do miniaturnej farebnej tlaciarne HP LaserJet ako stopatdesiatstranovu spravu a otoci sa k bacovi:

"Mas presne 128 ovci"
"To je pravda" odpovie baca. "Takze podla nasej dohody si mozete
vziat jednu ovcu."
Baca pozoruje s pobavenim mladeho muza, ako sa snazi napasovat
jedno zviera do kufra auta a hovori: "Ked vam poviem, ake je vase
povolanie, vratite mi, co ste si zobral?"
Mlady muz sa na sekundu zamysli a odpovie:
"Samozrejme."
"Ste konzultant," povie baca.
Mlademu muzovi padnu sanky:
"To je pravda. Ako ste to uhadol?"
"Vobec som nemusel hadat," hovori baca.
"Prisli ste bez toho, aby vas niekto volal,
chcel ste si nechat zaplatit za odpoved,
ktoru som uz davno poznal,
na otazku, na ktoru sa vas nikto nepytal a pritom o
mojej praci viete velke gulove."
"A teraz mi vratte mojho psa..." pokracuje baca.

Žiadne komentáre: